A bankkártya-elfogadás és az ügyfélkiszolgálás kapcsolata

0
139

A tökéletes vásárlói élmény eléréséhez minden apró részletre nagy figyelmet kell fordítani. Ez már a termék, szolgáltatás megtervezésénél elkezdődik, a marketinggel folytatódik, de olyan “apróságokat” is meg kell vizsgálni, mint a fizetési folyamat. Ma már a minőségi bankkártya-elfogadás szolgáltatás elengedhetetlen egy vállalkozás számára.

Online és offline egyaránt

A Worldline szolgáltatások a BizPay által elérhetőek Magyarországon is, ami nagy segítséget jelent a vállalkozások számára függetlenül attól, hogy bankkártya terminálokról vagy webes fizetésekről beszélünk. Az ügyfelek mellett a kereskedőnek sem mindegy, hogy milyen megoldást használ. A minőségi szolgáltatás ugyanis hozzájárul ahhoz, hogy az ügyfélélményt javítani tudjuk, illetve növeljük a megbízhatóságot és a hosszú távú üzleti sikerek is elérhetőek legyenek.

Ma már a piacon rengeteg megoldás közül lehet választani, ezért is kell alaposan átgondolni, hogy végül melyik mellett tesszük le a voksunkat. A minőségi szolgáltatásnak számos előnye van. Ezek közül az első természetesen az ügyfélélmény, mivel a megfelelő bankkártya-elfogadás magas szintű kényelmet, gyorsaságot és biztonságot kínál az ügyfelek számára. A legjobb, ha a vásárló szinte észre sem veszi a műveletet, másodpercek alatt lezajlik- és nem kell amiatt aggódni, hogy minden rendben történt-e.

A megbízhatóság is fontos szempont, ugyanis ennek biztosítása növeli a vállalkozás hitelességét, megítélését az ügyfelek körében. Pláne az online fizetéseknél elsődleges az, hogy a vásárló ne kételkedjen a tranzakció biztonságában. Továbbá a minőségi szolgáltatás lehetővé teszi a vállalkozás számára azt is, hogy kiemelkedjen a versenytársak közül. Vonzóbb lehet az ügyfeleknek, és segít abban is, hogy megtartsa a meglévő vásárlóit. A belső hatékonyságot növeli, továbbá optimalizálja az egész munkafolyamat működését.

Mi alapján kell választani?

Az elsődleges cél vállalkozóként, hogy kérjünk be minél több ajánlatot a fizetési szolgáltatóktól. Ha ez megtörtént, akkor jöhet azok összehasonlítása. Először az áraknál kell kezdeni: havi vagy éves díjak, tranzakciós díjak, illetve a szerződéses kötelezettségek sem maradhatnak ki. Nézzünk meg minden apróbetűs részt is.

Utána jöhet a technológiai lehetőségek átvizsgálása, hogy konkrétan milyen funkciókat is kapunk a pénzünkért cserébe. Az ügyféltámogatás is fontos részlet, hiszen ha valamilyen fennakadást tapasztalunk, azonnal szükség van a megoldásra, segítségre.

A felmondási időt és egyéb feltételeket is tekintsük át, hogy mennyire rugalmasak és igazodnak-e a vállalkozás igényeihez.

Érdemes modernre váltani

Ha már hosszú évek óta ugyanazzal a partnerrel dolgozunk együtt, akkor is ajánlott bizonyos időközönként szétnézni a piacon. A technológia folyamatosan fejlődik, új szereplők és technikák jelennek meg, amelyek lehet segítenek a következő szintre emelni a vállalkozást.