Biztosan sokan átéltek már olyan irodaköltöztetést, amikor alig várták, hogy végre vége legyen a pakolásnak. Szanaszét heverő, lapjaira szétszerelt bútorok mindenfelé. Az iroda közepén tornyosuló kartondobozok minden mennyiségben. Összekeveredett irattárolók, teljes tanácstalanság és átláthatatlanság.
Ahhoz, hogy egy irodaköltöztetés ne forduljon ilyen káoszba és ne keserítse meg a vezetők, dolgozók életét komoly tervezésre, szervezésre és profi lebonyolításra lesz szükség. A Servitius és Partnerei költöztetés Budapest területén is ebben lesz segítségére, levéve a nyomást Önről és a cég többi dolgozójáról.
Mitől lesz gördülékeny egy irodaköltöztetés Budapesten?
Elmondható, hogy az igazán gördülékeny, sikeres és költséghatékony irodaköltöztetések titka a precíz tervezésben és a profi kivitelezésben rejlik. Az idő pénz, nincs ez másként ez esetben sem, ahol számos tényező befolyásolhatja a költségeket – parkolási díj, hétvégi pótlék, létszám, emeletszám, stb… -, amiket érdemes előre kalkulálni.
Milyen lépések előznek meg egy irodaköltöztetést?
A stresszmentes irodaköltöztetést gondos tervezés kell, hogy megelőzze. A tényleges szállítást és rakodást sokszor hónapokkal előtte megelőzi a tervezés, szervezés fázisa. A cégnek mindig szükséges felmérni a terepet a fel- és lerakodási pontoknál. Meg kell arról győződni, van-e a közelben parkolóhely, használható-e teherlift. Fontos lesz a szállításhoz a megfelelő szállítási időpont egyeztetése, főként egy irodaház, üzletközpont esetében.
Meg kell nézni milyen típusú, súlyú, mennyiségű bútor szállítására van igény az elegendő számú teherautó és rakodó miatt. Ki kell választani a szükséges csomagolóanyagokat, fel kell mérni ezek mennyiségét. Kérdés, hogy felmerül-e valamilyen speciális szállítási igény, mondjuk egy széf esetében.
Milyen nehézségek merülhetnek fel egy irodaköltöztetés esetében?
Főként egy budapesti irodaköltöztetés esetén merülhet fel számos nehezítő tényező. A két leggyakoribb akadály, amivel számolni kell, a forgalmi dugó és a megfelelő parkolóhely találása. Budapest közel kétmilliós nagyváros, így a hétköznapok során, de sokszor még a hétvégéken is folyamatos forgalmi torlódások, dugók nehezítik a közlekedést. Ezért nem mindegy, mikorra időzítik a munkát.
Ha szeretné a dugókat elkerülni, akkor érdemes a hétvégére vagy a késő esti órákra szervezni a költözést, amikor kisebb a forgalom. Ráadásul sok irodaház nem engedi a napközbeni költöztetést az irodaházak területén, hogy ne zavarja az ott dolgozókat, látogatókat.
Érdemes időben előre gondoskodni a fel- és lerakodáshoz szükséges parkolóhely biztosításáról is. Az irodaházak többnyire rendelkeznek saját vagy a közvetlen közelükben található, közterületi rakodóterülettel. Viszont a belvárosban ezek ritkán szabadok, így létfontosságú időben lefoglalni őket.
Ha szüksége lesz irodaköltöztetésre Budapest területén, akkor mindenképpen időben készüljön fel rá, és kérjen ingyenes árajánlatot előre!